• Totuuden hetkeen kannattaa panostaa myymälässä

    Pakkauksella ja tuotteen esillepanolla myymälässä on yhä suurempi merkitys tuotteen myynnissä päivittäistavaroissa. Näillä keinoilla voidaan vaikuttaa tuotteen ensimmäiseen totuuden…

  • Markkinointiviidakossa tarvitaan hyvää opasta

    Innovatiivinen painotalo voi nousta suureksi myymämarkkinoinnin toimittajaksi. DMP:lle tämä onnistui, ja nyt yhtiö on sulautunut osaksi Granoa. Myymämarkkinoinnin palveluista…

  • Sisältömarkkinoinnin panostukset kasvussa

    Yritykset ja yhteisöt panostavat globaalisti yhä enemmän sisältömarkkinointiin saadakseen uusia asiakkaita ja pitääkseen vanhat. Panostukset kasvavat myös Suomessa. Vaikka…

  • Hyviä suomalaisia paperitarinoita

    Vaikka paperin tuotanto vähenee Suomessa ja koneita suljetaan ovat paperi ja kartonki edelleen Suomen suurimmat vientituotteet. Tutustuimme kahteen erilaiseen…

  • Elintarvikepakkausten suuruudistus loppusuoralla

    Ruoka kiinnostaa kaikkia ja pakkaukset useimpia meistä. Kaupoissa on uutta ihmeteltävää, kun EU:n laaja pakkausmerkintäuudistus tulee sovellettavaksi joulukuussa. Käytännössä…

UA-49236856-1