Totuuden hetkeen kannattaa panostaa myymälässä
Pakkauksella ja tuotteen esillepanolla myymälässä on yhä suurempi merkitys tuotteen myynnissä päivittäistavaroissa. Näillä keinoilla voidaan vaikuttaa tuotteen ensimmäiseen totuuden…
Markkinointiviidakossa tarvitaan hyvää opasta
Innovatiivinen painotalo voi nousta suureksi myymämarkkinoinnin toimittajaksi. DMP:lle tämä onnistui, ja nyt yhtiö on sulautunut osaksi Granoa. Myymämarkkinoinnin palveluista…
Sisältömarkkinoinnin panostukset kasvussa
Yritykset ja yhteisöt panostavat globaalisti yhä enemmän sisältömarkkinointiin saadakseen uusia asiakkaita ja pitääkseen vanhat. Panostukset kasvavat myös Suomessa. Vaikka…
Hyviä suomalaisia paperitarinoita
Vaikka paperin tuotanto vähenee Suomessa ja koneita suljetaan ovat paperi ja kartonki edelleen Suomen suurimmat vientituotteet. Tutustuimme kahteen erilaiseen…
Elintarvikepakkausten suuruudistus loppusuoralla
Ruoka kiinnostaa kaikkia ja pakkaukset useimpia meistä. Kaupoissa on uutta ihmeteltävää, kun EU:n laaja pakkausmerkintäuudistus tulee sovellettavaksi joulukuussa. Käytännössä…