• Pakkauksiin lisää turvaominaisuuksia

    Tuotteiden suojaus pakkausten turvaominaisuuksia käyttämällä lisääntyy maailmassa. Turvallisempien pakkausten avulla voidaan torjua väärennöksiä ja piraattituotteita, jotka ovat kasvava ongelma…

  • Suurkuvan voittokulkua

    Suurkuvatulostamiseen perustuva graafinen viestintä kasvaa ja kehittyy nopeasti. Suurta kuvaa on yhä enemmän kaikkialla – kaupoissa, toimistoissa, julkisissa tiloissa,…

  • Lentokentillä innovoidaan mainontaa

    Uudistuvat lentokentät ovat otollinen kasvualusta ulkomainonnan innovaatioille. Digitaaliset ratkaisut yleistyvät niin Suomessa kuin muuallakin, mutta perinteisille ratkaisuille on edelleen…

  • Etiketti kehittyy puhuttelevaksi mediaksi

    Suurten brändien omistajat ymmärtävät hyvin pakkauksen kasvavan merkityksen tuotteen myynnissä. Kehittyvä etikettipainaminen tarjoaa aivan uusia mahdollisuuksia tehdä mielenkiintoisia etikettejä,…

  • OOH ja DOOH – ulkomainonta ei lamaa tunne

    Mediamainonnan monet alueet ovat lamassa, mutta ulkomainonta ja erityisesti digitaalinen ulkomainonta ovat säästyneet siltä. Ne kasvavat hyvää vauhtia Suomessa…

UA-49236856-1