Ajankohtaista

  • Pakkauksiin lisää turvaominaisuuksia

    23/04/2017

    Tuotteiden suojaus pakkausten turvaominaisuuksia käyttämällä lisääntyy maailmassa. Turvallisempien pakkausten avulla voidaan torjua väärennöksiä ja piraattituotteita, jotka ovat kasvava ongelma…

    Read more
  • Suurkuvan voittokulkua

    13/08/2016

    Suurkuvatulostamiseen perustuva graafinen viestintä kasvaa ja kehittyy nopeasti. Suurta kuvaa on yhä enemmän kaikkialla – kaupoissa, toimistoissa, julkisissa tiloissa,…

    Read more
  • Lentokentillä innovoidaan mainontaa

    13/08/2016

    Uudistuvat lentokentät ovat otollinen kasvualusta ulkomainonnan innovaatioille. Digitaaliset ratkaisut yleistyvät niin Suomessa kuin muuallakin, mutta perinteisille ratkaisuille on edelleen…

    Read more
  • Etiketti kehittyy puhuttelevaksi mediaksi

    16/01/2016

    Suurten brändien omistajat ymmärtävät hyvin pakkauksen kasvavan merkityksen tuotteen myynnissä. Kehittyvä etikettipainaminen tarjoaa aivan uusia mahdollisuuksia tehdä mielenkiintoisia etikettejä,…

    Read more
  • OOH ja DOOH – ulkomainonta ei lamaa tunne

    25/10/2015

    Mediamainonnan monet alueet ovat lamassa, mutta ulkomainonta ja erityisesti digitaalinen ulkomainonta ovat säästyneet siltä. Ne kasvavat hyvää vauhtia Suomessa…

    Read more
  • Totuuden hetkeen kannattaa panostaa myymälässä

    01/05/2015

    Pakkauksella ja tuotteen esillepanolla myymälässä on yhä suurempi merkitys tuotteen myynnissä päivittäistavaroissa. Näillä keinoilla voidaan vaikuttaa tuotteen ensimmäiseen totuuden…

    Read more
UA-49236856-1