Pakkauksiin lisää turvaominaisuuksia
23/04/2017Read moreTuotteiden suojaus pakkausten turvaominaisuuksia käyttämällä lisääntyy maailmassa. Turvallisempien pakkausten avulla voidaan torjua väärennöksiä ja piraattituotteita, jotka ovat kasvava ongelma…
Suurkuvan voittokulkua
13/08/2016Read moreSuurkuvatulostamiseen perustuva graafinen viestintä kasvaa ja kehittyy nopeasti. Suurta kuvaa on yhä enemmän kaikkialla – kaupoissa, toimistoissa, julkisissa tiloissa,…
Lentokentillä innovoidaan mainontaa
13/08/2016Read moreUudistuvat lentokentät ovat otollinen kasvualusta ulkomainonnan innovaatioille. Digitaaliset ratkaisut yleistyvät niin Suomessa kuin muuallakin, mutta perinteisille ratkaisuille on edelleen…
Etiketti kehittyy puhuttelevaksi mediaksi
16/01/2016Read moreSuurten brändien omistajat ymmärtävät hyvin pakkauksen kasvavan merkityksen tuotteen myynnissä. Kehittyvä etikettipainaminen tarjoaa aivan uusia mahdollisuuksia tehdä mielenkiintoisia etikettejä,…
OOH ja DOOH – ulkomainonta ei lamaa tunne
25/10/2015Read moreMediamainonnan monet alueet ovat lamassa, mutta ulkomainonta ja erityisesti digitaalinen ulkomainonta ovat säästyneet siltä. Ne kasvavat hyvää vauhtia Suomessa…
Totuuden hetkeen kannattaa panostaa myymälässä
01/05/2015Read morePakkauksella ja tuotteen esillepanolla myymälässä on yhä suurempi merkitys tuotteen myynnissä päivittäistavaroissa. Näillä keinoilla voidaan vaikuttaa tuotteen ensimmäiseen totuuden…